• تماس: 09120478237
  • ایمیل: info(@)sabtvip(.)com
  • ساعات کاری: 09:00-17:00

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

 

آیا امروزه نیازی به ثبت برند و شرکت آرایشی بهداشتی وجود دارد؟ آیا میدانید با یک شرکت آرایشی و بهداشتی چه کار هایی را می توان انجام داد؟ با توجه به شرایط تقاضای جامعه ی ایران و احساس نیاز صورت گرفته در زمینه آرایشی و بهداشتی تصمیم گرفتیم که به توضیح چگونگی و مزایای بسیار زیاد ثبت یک شرکت آرایشی و بهداشتی بپردازیم به همین خاطر برای توسعه کسب و کارتان، ثبت وی آی پی پیشنهاد می کند با این مقاله تا انتها همراه ما باشید.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۹۶۶۱۳ ۰۲۱

شرکت آرایشی و بهداشتی

همانطور که میدانید یکی از مهمترین دلایل پر طرفدار بودن ثبت برند آرایشی و بهداشتی، بازار پر رونق و سود آور است که کسب و کار و تجارت محصولات آرایشی و بهداشتی در کشورمان دارد. طبق آخرین آمارهای موجود، کشور عزیزمان ایران یکی از پرمصرف ترین کشورهای دنیا در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است و همین موضوع بیانگر گردش مالی بسیار زیاد و سود آور و پرطرفدار بودن این کسب و کار در زمینه واردات، صادرات و خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است.

اغلب وارد کنندگان ایرانی لوازم آرایشی، محصولاتشان را از کشور چین وارد ایران می‌کنند و درخواست می‌کنند تا کارخانه های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی چین، برند و لوگویی خود واردکنندگان ایرانی را بر روی محصولات درج کنند. در حال حاضر تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور چین اینکار را مشروط به ثبت برند این محصولات و کالاها در ایران انجام می‌دهند و وارد کنندگان ایرانی چاره ای جز ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که از این کسب و کار دارید، در این بازار پر رونق و پر از مخاطب لوازم آرایشی و بهداشتی که البته مخاطبین این بازار اکثرا خانم ها هستند که بسیار ریزبین و نکته سنج هستند و به جزییات نیز اهمیت زیادی می دهند، برای در محافظت از سوء استفاده های برخی از رقبا که ممکن است نتیجه سال ها تلاش و زحمت شما را تخریب نمایند، ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۹۶۶۱۳ ۰۲۱

چرا حتما باید برند آرایشی و بهداشتی ثبت کرد؟

ثبت کردن شرکت و همچنین ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی این امکان را به صاحبان کسب و کار خواهد داد که که نامی منحصر به فرد و خاص ویژه خود داشته باشند و هیچ شخصی به جز خود صاحبان شرکت نخواهد توانست از آن نام یا برند استفاده نماید. برند در اصل همان نام و نشان تجاری شرکت ها می‌باشد که بر روی کالا های تولیدی آرایشی و بهداشتی شما درج می‌شود، سپس شما به راحتی می‌توانید برند خود را به مردم و افراد جامعه و مشتریان معرفی کنید و اگر مشتری نسبت به کیفیت کالا ها و محصولات شما آگاهی پیدا کند، به مشتری همیشگی شما تبدیل خواهد شد.

برخی افراد معتقدند بدون ثبت یک شرکت یا یک برند آرایشی و بهداشتی هم می توان این کسب و کار را راه اندازی نمود. بله ممکن است امکان پذیر باشد. اما آیا می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هیچکس دیگر غیر از شما از برندتان برای فروش کالا ها و محصولات بی کیفیت خودش استفاده نخواهد کرد؟ آیا اگر فردی از نام و نشان شرکت و یا برند شما استفاده کرد می‌توانید حق و حقوق از دست رفته خود را بازگردانید؟ به ویژه اگر به بازار شما آسیب برساند می‌توانید از حق خود دفاع کنید؟ و آیا در این شرایط کسی از شما حمایت خواهد کرد؟

همانطور که می‌دانید مشخصا جواب منفی است. مخصوصا اگر نام شرکت و برند شما در مرحله شناخت و سود دهی باشد باید انتظار آن را داشته باشید که افراد بسیار زیادی از نام شرکت و برند شما سو استفاده کنند. حال اگر برند شما ثبت شده باشد به سادگی خواهید توانست از حق و حقوق خود دفاع کرده و خیلی راحت و در سریع ترین زمان ممکن تاوان این اشتباه را فرد خطاکار خواهد داد.

ثبت شرکت سهامی خاص آرایشی و بهداشتی

اگر بخواهیم خیلی مختصر شرکت سهامی خاص را تعریف کنیم باید بگوییم، شرکت سهامی خاص شرکتی بازرگانی است که کلیه سرمایه از طریق سهامداران تامین می شود با این تفاوت که سرمایه به سهام تبدیل شده و مسئولیت هر یک به مبلغ سهام بستگی دارد. این نوع شرکت با حداقل سه نفر تشکیل می شود. دو بازرس نیز باید انتخاب شود که این دو بازرس نباید از سهامداران شرکت باشد و نسبت فامیلی با هیئت مدیره نداشته باشند. برای شروع فعالیت در این زمینه حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد. نام سهامی خاص ابتدا و یا انتها نام شرکت باید قید شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع شرکت ها عبارتند از:

۱-معرفی حداقل دو نفر عضو برای ثبت شرکت (شریک یا اعضای خانواده)

۲- کپی شناسنامه و کارت ملی

۳- آدرس و کد پستی (منزل یا دفتر کار)

۴- انتخاب نام شرکت (به کمک مشاورین ما)

۵- انتخاب نوع فعالیت شرکت (به کمک مشاورین ما)

۶- تکمیل فرم اطلاعات لازم (به کمک مشاورین ما)

ثبت شرکت مسئولیت محدود آرایشی و بهداشتی

با اطلاعاتی که از پیش دارید، باید بدانید این نوع شرکت با حداقل دو نفر تشکیل می شود که کلیه سرمایه را باید پرداخت کنند. حداقل سرمایه مورد نظر ۱۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع شرکت ها عبارتند از:

۱-معرفی حداقل دو نفر عضو برای ثبت شرکت (شریک یا اعضای خانواده)

۲- کپی شناسنامه و کارت ملی

۳- آدرس و کد پستی (منزل یا دفتر کار)

۴- انتخاب نام شرکت (به کمک مشاورین ما)

۵- انتخاب نوع فعالیت شرکت (به کمک مشاورین ما)

۶- تکمیل فرم اطلاعات لازم (به کمک مشاورین ما)

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۹۶۶۱۳ ۰۲۱

مزایای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

-راهیابی آسان تولید کننده به بازارهای مصرفی

-ایجاد انگیزه ای قوی در تولید کننده برای کسب شهرت و افزایش کیفیت محصولات خود

-با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی می توان مصرف کننده را در خرید و انتخاب کالا یاری کرد

-داشتن یک شرکت معتبر باعث ماندگاری در ذهن مشتریان ودر نتیجه فروش بیشتر می گردد.

– یک شرکت معتبر می تواند باعث ایجاد اعتماد در ذهن مشتریان و مردم عادی گردد.

مراحل ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

-پس از تکمیل کردن مدارک ابتدا باید مدارک و حداقل ۵ نام انتخاب شده برای شرکتتان را به ترتیب اولویت به اداره مربوطه ارسال نمایید.

-کارشناسان مربوط به این بخش در اداره ی مربوطه به بررسی نام های ارائه شده می پردازند تا یکی از نام ها با توجه به تایید صلاحیت انتخاب می شود پس از تاییدیه نام، به بررسی مدارک می پردازند و در صورت ناقص بودن به متقاضی اعلام می شود و در غیر اینصورت به مرحله ی بعدی انتقال می‌یابد.

-متقاضیان ثبت شرکت باید حق الزحمه را واریز نموده و فیش واریزی را به اداره ارائه دهند.

– در مرحله ی بعدی در روزنامه کثیرالانتشار ثبت شرکت چاپ شده تا افراد از آن با خبر شوند.

-متقاضیان به اداره ثبت شرکت برای ثبت شرکتشان مراجعه نموده و آن را به ثبت می رسانند.