• تماس: 09120478237
  • ایمیل: info(@)sabtvip(.)com
  • ساعات کاری: 09:00-17:00
بنر اصلی
  • اگر میخواهید هزینه و مدارک مورد نیاز ثبت برند رو بدونید و مشاوره رایگان از کارشناسان VIP بگیرید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.
نحوه خرید برند تجاری
مراحل خرید برند
  • تماس با کارشناسان ثبت VIP و اعلام نیاز طبق کالاها و یا خدمات تان.
  • دریافت لیست برندهای تجاری و قیمت آنها از ثبت VIP.
  • انتخاب نهایی برند (طبق کالاها و اسم دلخواه تان).
  • ارائه مدارک شناسایی جهت تنظیم وقت دفترخانه.
  • ارائه پیش پرداخت برای خرید برند.
  • انجام استعلامات قانونی توسط کارشناسان ثبت VIP.
  • حضور در دفترخانه و دریافت سند خرید برند (گواهینامه ثبت، آگهی تقاضا، آگهی ۱۰ساله، ۲ سری روزنامه رسمی، سند خرید برند) .

داشتن برند ثبت شده بسیار باارزش است و دلیل آن این است که بدون صرف هزینه اضافی و وقت دارای سند نام تجاری می گردید و ایده های ذهنی تان را برای کسب درآمد از برند به مرحله اجرا در می آورید.

چرا خرید برند اماده
  • خرید یک برند ثبت شده (آماده فروش) برخلاف ثبت برند نیاز به مدارک زیادی ندارد و فقط با مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی) قابل خرید در دفترخانه اسناد رسمی است.
  • انتخاب اسم طبق سلیقه متقاضی انجام و خریداری می شود.
  • دریافت سند قطعی برند در زمان بسیار کوتاه (حتی یک روز) انجام می شود و این مساله نسبت به ثبت برند تجاری (۲ماه) کوتاه تر انجام می شود.
  • ریسک (ثبت نشدن) ندارد و با استعلام توسط کارشناسان VIP، از اداره علائم تجاری صحت سند و انتقال قانونی آن استعلام می گردد.
  • قابلیت انتخاب فارسی یا انگلیسی بودن برند انتخابی، جزو اختیارات متقاضی خرید برند می باشد و محدودیتی شامل آن نمی شود.
  • برای خرید برند نیازی به کارت بازرگانی و یا جواز نمی باشد.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

سوالات رایج ثبت برند

اگر به صورت حقیقی برای ثبت نشان تجاری اقدام شود، کپی شناسنامه و کارت ملی مالک برند و جواز مربوطه نیاز است.

اگر به صورت حقوقی برای ثبت نشان تجاری اقدام شود، آگهی تاسیس شرکت، مدارک شناسایی مدیرعامل و جواز فعالیت مورد نیاز است و پروسه ثبت نشان تجاری حدودا ۶۰ روز کاری می باشد.

ثبت Vip پروسه اخذ جواز را به سرعت و در زمان کم انجام می دهد.
افرادی که تولید کننده محصولی هستند و برای ثبت نشان تجاری انحصاری خود جواز ندارند، پیشنهاد ما به آن ها اخذ جواز تاسیس می باشد. این جواز برای اداره صنعت و معدن می باشد، حدودا یک هفته زمان می برد، معاف از مالیات می باشد و تنها به مدارک شناسایی نیاز دارد.

قبلا کارت بازرگانی در قوانین اداره به عنوان جواز محسوب می شده است.
اما اکنون در پروسه ثبت نشان تجاری ارائه جواز فعالیت ضروری است و در صورت لاتین و یا بی معنی بود برند (نداشتن معنی در فرهنگ نامه لغت دهخدا) دریافت کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق یازرگانی ضروری می باشد.

برای ثبت نشان تجاری در خارج از کشور حتما باید در ایران نشان تجاری خود را به ثبت رسانده باشید. بعد از آن از بین کشورهای عضو اتحادیه مادرید، کشورهای مد نظر خود را انتخاب می کنید.

برند اماده چیست

برند آماده یا خرید برند ، پروسه و فرآیند ثبت برند را پشت سر گذاشته است و برای استفاده و بهره برداری شما آماده است. اگر شما دارای نام تجاری هستید به راحتی می توانید آن را به فردی دیگر بفروشید و یا نام تجاری را خریداری کنید، زیرا این برای شما یک امتیاز به حساب می‌آید و یک دارایی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود که می توانید بر روی آن قیمت گذاری کنید.

همان طور که قبلا گفتیم برند نمادی از یک کالا یا یک نوع خدمات است که برای ارائه آن استفاده می شود. باید بدانید که هدف از ثبت یا خرید یک برند فقط بحث فروش محصولات نمی‌باشد بلکه ارتقاء ارزش کالا و جذب سرمایه هم به حساب می‌آید. به این علت شما به راحتی می توانید صاحب یک برند شوید و گامی بسیار موثر در جهت رشد کسب و کار خودتان بردارید.

امکان دارد برای شما پیش آمده باشد که قبلاً پروسه ی ثبت برند را مرحله به مرحله انجام داده باشید و بدانید که پروسه ای وقت گیر است، از این رو شما می‌توانید برند مورد نظر خود را خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برندهای آماده مانند برند های مواد غذایی و لوازم آرایشی از محبوب ترین و پرطرفدارترین علائم تجاری برای خرید و فروش به شمار می‌روند و همچنان نیاز به این نوع برند ها در بازار احساس می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

نحوه خرید برند اماده

خرید برند آماده به چه صورت است؟

نکته ی قابل توجه این است که شما برای اینکه بتوانید یک کسب و کار موفق و پول ساز داشته باشید، باید بتوانید به راحتی طبق یک برنامه اصولی برند تجاری خود را به دیگران معرفی نمایید این امر به راحتی امکان پذیر نیست مگر با جذب مخاطبان و مشتریان مختلف از طریق شناساندن برند تجاری خود به آن ها. خرید برند روشی است میانبر و قابل اعتماد، برای داشتن یک برند موفق در عین نداشتن زمان کافی. شما با خرید برند آماده در کمتر از یک ماه صاحب برند خود می‌شوید و می توانید با خیالی آسوده ادامه روند پیشرفت کسب و کار خود را ادامه دهید.

همانطور که می‌دانید برای رقابت در بازار بین رقبا، شما نیازمند یک نام برای محصول و یا کالای خود هستید، تا وجه تمایز کالای مدنظر با دیگر کالاهای برند های مختلف موجود در بازار باشد، که مشتری به اصطلاح حق انتخاب داشته باشد.

انتخاب یک نام برای کالا، انتخاب برند نام گذاری شده است، که این کار مستلزم دانش کافی و تخصص در این حوزه می باشد. خرید برند آماده تجاری بسیار به مقرون به صرفه تر است چرا که اولاً در گام اول شما باید یک نام تجاری زیبا و دلنشین انتخاب نمایید، در قدم دوم باید این نام دارای معنی و مفهومی فارسی باشد، سوماً باید شبیه نام های ثبت شده دیگر نباشد. بعد از پروسه ی انتخاب نام، نوبت به تهیه مدارک و اسناد لازم برای ثبت برند می باشد.بنابراین همانطور که می‌بینید انتخاب و تصمیم گیری در برگزیدن یک نام که بتواند ثبت شود همراه با صرف تجربه و زمان است.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

چرا خرید برند اماده

چرا خرید برند آماده؟

شما به راحتی می‌توانید برای صرفه جویی در زمان، از لیست برند هایی که در آرشیو شرکت ما موجود است اقدام به خرید برند نمایید. در آرشیو شرکت ما به راحتی می‌توانید برند متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ مشکلی آن را خریداری کنید و مضاف بر جبران هزینه های ثبتی موجود، در وقت خود نیز صرفه جویی .

خرید و فروش برند آماده در کشور ایران کاملا قانونی است و بسیار راحت و آسان انجام میپذیرد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام است. برای خریداری کردن یک برند ثبت شده، باید با ما مشاوره کنید تا برندهایی که برای کالا و کار شما مناسب هستند را به اطلاعتان برسانیم و همچنین نقل و انتقال برند را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن با قیمتی بسیار مناسب برند مورد نظر شما را خریداری کنیم و به نام شما نماییم.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

نکات مهم در این باره

چند نکته ی مهم:

-یکی از ویژگی های خرید برند آماده این است که خرید برند آماده فقط با حضور در دفترخانه ثبت اسناد صورت می‌گیرد و شما نیازی نیست وقت خود را صرف این پروسه کنید و صبر کنید که پروسه ی ثبت برند شما به اتمام برسد.

-اغالب متقاضیان ثبت برند هنگامی که برای ثبت برند خود درخواست می دهند، نگران رد شدن درخواست و مردود اعلام شدن پروسه هستند. اما خرید برند تمام مراحل ثبت را گذرانده است و اکنون آماده بهره برداری است.

-نکته و ویژگی بعدی این است که خرید برند آماده به هیچ عنوان نیاز به پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس ندارد و فقط با ارائه کارت شناسایی انجام می‌شود.

نحوه خرید برند تجاری

نحوه خرید برند تجاری چگونه است؟

-تماس با کارشناسان ثبت وی آی پی و اعلام نیاز طبق کالاها و یا خدمات تان.

-دریافت لیست برندهای تجاری و قیمت آنها از ثبت وی آی پی

-انتخاب نهایی برند (طبق کالاها و اسم دلخواه تان).

-ارائه مدارک شناسایی جهت تنظیم وقت دفترخانه.

-ارائه پیش پرداخت برای خرید برند.

-انجام استعلامات قانونی توسط کارشناسان ثبت وی آی پی.

-حضور در دفترخانه و دریافت سند خرید برند (گواهینامه ثبت، آگهی تقاضا، آگهی ۱۰ساله، ۲ سری روزنامه رسمی، سند خرید برند) .

داشتن برند ثبت شده بسیار باارزش است و دلیل آن این است که بدون صرف هزینه اضافی و وقت دارای سند نام تجاری می گردید و ایده های ذهنی تان را برای کسب درآمد از برند به مرحله اجرا در می آورید.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

چرا خرید برند اماده

چرا خرید برند ثبت شده طرفداران زیادی دارد؟

-خرید یک برند ثبت شده (آماده فروش) برخلاف ثبت برند نیاز به مدارک زیادی ندارد و فقط با مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی) قابل خرید در دفترخانه اسناد رسمی است.

-انتخاب اسم طبق سلیقه متقاضی انجام و خریداری می شود.

-دریافت سند قطعی برند در زمان بسیار کوتاه (حتی یک روز) انجام می شود و این مساله نسبت به ثبت برند تجاری (۲ماه) کوتاه تر انجام می شود.

-ریسک (ثبت نشدن) ندارد و با استعلام توسط کارشناسان VIP، از اداره علائم تجاری صحت سند و انتقال قانونی آن استعلام می گردد.

-قابلیت انتخاب فارسی یا انگلیسی بودن برند انتخابی، جزو اختیارات متقاضی خرید برند می باشد و محدودیتی شامل آن نمی شود.

-برای خرید برند نیازی به کارت بازرگانی و یا جواز نمی باشد.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۷۲۴۷۹۰۰۰۰۹۱۹۴۰۸۵۶۹۷

دریافت مشاوره رایگان

استعلام رایگان ثبت برند

  • اگر میخواهید هزینه و مدارک مورد نیاز ثبت برند رو بدونید و مشاوره رایگان از کارشناسان VIP بگیرید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.