• تماس: 09120478237
  • ایمیل: info(@)sabtvip(.)com
  • ساعات کاری: 09:00-17:00

ثبت شرکت در آلمان

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ، ثبت شرکت در آلمان روش های مختلفی دارد، همانطور که انواع شرکت برای ثبت در این کشور وجود دارد. اما بهترین و سریع ترین راه برای ثبت شرکت درآلمان، شرکت های با مسئولیت محدود است. اصطلاحا به این شرکت ها GMBH گفته می شود که مخفف کلمه ی Gesellschaft mit beschränkter Haftung است.
پروسه ثبت شرکت با مسئولیت محدود نه تنها ساده و سریع است بلکه ریسک کمتری برای شما به همراه دارد. زیرا در قالب قوانین از معافیت های بیشتری برخوردار می شوید.

حداقل هزینه ی ثبت شرکت در کشور آلمان چقدر است؟

اگرچه نمی توان دقیق پاسخ این سوال را داد ولی حداقل سرمایه ی اولیه برای ثبت شرکت در کشور آلمان حدودا ۲۵۰۰۰یورو می باشد. این مبلغ می تواند به صورت یکجا پرداخت نشود و از چند واریزی در زمان های مختلف ولی به طور منظم تشکیل شود. البته قانون ثبت شرکت در آلمان واریز حداقل نیمی از این مبلغ یعنی ۱۲۵۰۰ یورو را الزامی می داند و شما می توانید نیمی دیگر را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

چقدر زمان برای ثبت شرکت در آلمان لازم است؟

به طور کلی زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت در کشور آلمان با مسولیت محدود حدود ۲ ماه زمان برای انجام روند قانونی خود لازم دارد.
توجه داشته باشید اگر متقاضی ثبت شرکت در این کشور و اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت هستید، حتما برای ثبت تجاری توسط عاملین معتبر و افراد متخصص اقدام کنید.

شرکت ما تاکنون بیش از صد مورد ثبت شرکت در آلمان را با موفقیت به سرانجام رسانده است و به مشتریان گرامی این اطمینان را می دهد از صفر تا صد این فرآیند، آن ها را در این راه حمایت و هدایت می کند.

نکات مهم در فرآیند ثبت شرکت در آلمان

برای دست یابی به هدف ثبت شرکت به صورت قانونی نام شرکت شما الزاما باید در (Handelsregister) ثبت شود. تمامی مدیران عامل(Geschäftsführer) باید مدارک ثبت شرکت خود را در دفتر ثبت تجاری و اقتصادی ( NOTARY)یا همان دفتر اسناد رسمی شخصا به صورت حضوری امضا کنند. نام شرکت باید مرتبط با زمینه ی کاری و اهداف مجموعه و یا تلفیقی از نام سهام داران آن باشد. همچنین شرکت مورد نظر حتما باید دارای پیوستی تحت عنوان مسئولیت محدود با نام “mit beschränkter Haftung.” باشد که معافیت های آن را در بسیاری موارد گسترش می دهد.

پس از آن که پرونده ی قانونی سهام داران در دفاتر و مراجع معتبر ثبت تجاری و اقتصادی ثبت شد شرکت شما جنبه ی حقوقی و قانونی پیدا می کند. اما کار ثبت شرکت هنوز به پایان نرسیده است و بعد از این مرحله شرکت باید در اداره ی تجارت محلی Gewerbe- oder Ordnungsamt. نیز ثبت گردد.

مجموعه ی ما تضمین می دهد شرکت شما را به طور کاملا قانونی در کمترین زمان ممکن ثبت می کند.

چگونه از طریق ثبت شرکت در آلمان، اقامت این کشور را دریافت کنیم؟

بسیاری از افراد از طریق ثبت شرکت در آلمان بدون سرمایه گذاری کلان، پس از شش ماه اقامت این کشور را دریافت می کنند. البته مدارک لازم برای دریافت اقامت از این طریق تخصص لازم را نیاز دارد که مفتخریم تاکنون با روش ثبت شرکت در این کشور برای افراد زیادی اقامت آلمان فراهم کرده ایم.

سایر خدمات ما در این زمینه تهیه بیزینس پلان ، افتتاح حساب بانکی برای شرکت و هیئت مدیره، اخذ ویزای تجاری و اقتصادی و اقامت برای مدیر شرکت و خانواده ی وی، تهیه ملک برای دفتر کار و تجارت و محل سکونت می باشد.

ما شما را در تمام مراحل یاری خواهیم کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت از طریق صفحه ی تماس با ما می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل کنید.

دریافت مشاوره رایگان

درخواست ثبت شرکت خارجی