• تماس: 09120478237
  • ایمیل: info(@)sabtvip(.)com
  • ساعات کاری: 09:00-17:00

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان در دو حالت امکان پذیر است. حالت ممتاز و درجه یک از شیوه های ثبت شرکت در این کشور است.

 

مشاوره ثبت شرکت در عمان به چه صورت است؟

مشاوره در زمینه ثبت شرکت عمان به صورت کاملا رایگان و تخصصی می باشد. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه فرآیند و چگونگی ثبت شرکت در عمان شما می توانید حضوری (در عمان ) و تلفنی با ما در ارتباط قرار گیرید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در عمان

۱-کپی رنگی پاسپورت دارای حداقل شش ماه اعتبار
۲-عکس رنگی با پس زمینه سفید ( ۴ قطعه – ۳*۴ )
۳-پرینت بانکی با گردش مالی ( شش ماه )
۴-گواهی عدم سو پیشینه با ترجمه رسمی ممهور به مهر وزارت امور خارجه

مزایای ثبت شرکت در عمان چیست؟

لازم است بدانید کلیه LC های ایرانی در کل کشور های عربی منطقه به بانک مسقط عمان انتقال داده شده است و به این ترتیب فرصتی فراهم شده است تا بازرگانان ایرانی به وسیله ی ثبت شرکت خود در کشور عمان و افتتاح حساب بانکی و اخذ اقامت ممتاز در این کشور بتوانند از مزایای LC های دولتی به علاوه ارز دولتی استفاده کنند.

همچنین تاجران ایرانی می توانند از بندر صحار برای انتقال کالا استفاده کنند و هزینه های متداول واردات کالا به ایران را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند.

سایر امتیازات ثبت شرکت در عمان چیست؟

علاوه بر مزایای ذکر شده ویژگی های دیگری به واسطه ثبت شرکت در عمان به متقاضیان اعطا می شود. ویژگی های همچون دریافت اعتبارات بانکی و ال سی و امتیازات ویژه ثبت شرکت در عمان به علت روابط خوب سیاسی ایران و عمان یکی از مزایای ثبت شرکت در این کشور است.

نحوه ی ثبت شرکت در عمان برای ایرانیان به چه صورت است؟

به طور کلی انواع مختلف ثبت شرکت در عمان برای ایرانیان وجود دارد که ما دو نوع ثبت شرکت ممتاز و درجه اول را در ادامه برایتان توضیح می دهیم.

مزایا و درصد مالکیت شرکت و بانکهای عمان چیست؟

در مناطق ازاد عمان مالکیت شرکت به صورت صددر صد به نام شخص خواهد بود و از این بابت نگرانی وجود ندارد. اما در شهر مسقط معادل سی درصد از سهم باید به کفیل عمانی داده شود، یا بلافاصله توسط شرکت ما و پس از ثبت شرکت، در دفترخانه تمام حق و حقوق را به نام شما میزنند.

از خدمات خاص ما این است که تمام موارد قانونی توسط شرکت مان رعایت می گردد و شما نیاز به هزینه جانبی برای گرفتن دفتر کار و حسابدار و غیره نخواهید داشت.

کدامیک از بانک های عمان برای امور تجارتی مناسب است؟

شما می توانید پس از ثبت شرکت در عمان ، حساب خود را بصورت شرکتی در بانک های معتبر عمان که دارای شعبات مختلف در حوزه خلیج فارس و تقریبا ۸۰ کشور دیگر هستند افتتاح کنید. بانک های پیشنهادی ما مسقط و nbo می باشد.

شرکت های با گرید ممتاز میتوانند توسط حداکثر ۳ نفر ثبت شوند و یک نفر نیز میتواند به عنوان مدیر معرفی گردد.بدیهی است میزان سهام شراکت بین افراد کاملا توافقی است.همچنین توافق اسناد سهام شراکت مورد نیاز در این پروسه نیز در اداره صنایع کشور عمان قابل ارائه بوده و میزان سهام بر اساس توافق شرکا در مدارک ثبت می گردد.
همچنین قابل ذکر است کلیه شرکت های گرید ممتاز شامل ۳۰% سهام به نام کفیل عمانی و ۷۰% سهام به نام سایر شرکا می شود.
به طور کلی زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت با گرید ممتاز در کشور عمان بین ۳ تا ۴ هفته است.

دریافت مشاوره رایگان

درخواست ثبت شرکت خارجی